Wtorek, 19 lipca 2016 r. "Muzeum Sił powietrznych cz.1"

Cześć! Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z ostatniej wizyty w Muzeum Sił Powietrznych. Ostatnio zaprezentowałem Wam Mi-6, tym razem główną rolę odegra Jak-40, ale pojawią się również inne maszyny (między innymi Mig-29). Kto jeszcze nie miał okazji niech wybierze się do Dęblina i odwiedzi Muzeum - naprawdę warto. Można poznać kawał historii polskiego lotnictwa oraz zobaczyć z bliska bardzo ciekawe maszyny. Klimatu lotniczego podczas zwiedzania dodają dodatkowo nieustannie latające nad głową śmigłowce:) Zresztą ten klimat czuć niemal w całym mieście. Nigdy nie ukrywałem, że mam do niego ogromny sentyment i zawsze chętnie tu wracam. Ale dosyć pisania, oglądamy:) 






Z tej perspektywy "29" jeszcze nie oglądałem:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz