Sobota, 30 lipca 2016 r.

Część ! Trudno cokolwiek dobrego napisać o pogodzie panującej w ostatnich dniach lipca. Od rana temperatura jest tak wysoka, a niebo tak białe, że odechciewa się patrzeć na radar, a co dopiero mówić o sięganiu po sprzęt. Późnym popołudniem kiedy temperatura odrobinę spada i robią się teoretycznie najlepsze warunki do fotografowania i tak nie można nic złapać bo albo jest burza nad Lublinem albo w innym miejscu Polski, ale maszyny zmieniają kursy starając się je ominąć i tym samym trzymają się od nas z daleka. Ogólnie można się było tego spodziewać, bo zazwyczaj tak właśnie wyglądają miesiące letnie. Nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i zająć nadrabianiem zaległości, których na szczęście nie brakuje. Dzisiaj między innymi uwielbiany przeze mnie S7 na A321. Fantastyczne malowanie, które na wysokości przelotowej prezentuje się niesamowicie. Szkoda, że ich B767 wybiera skróty i właściwie się nad nami nie pojawia, bo na większym samolocie żółto-zielone barwy wyglądają jeszcze piękniej. Mam nadzieję, że kiedyś podleci bliżej i nareszcie uda się go dorwać:)
24.7.2016 r.
S7 Airlines | A321 | VP-BPC | SBI876 | ALC-DME | BABKO-BIGLU | Godz: 18:18
23.7.2016 r.
Alitalia | B772 | EI-ISB | AZA784 | FCO-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 18:03
24.7.2016 r.

Wizz Air | A320 | HA-LWR | WZZ132 | LTN-LUZ | Godz: 11:42


2 komentarze:

  1. S7 ma u mnie jakiś szczególny sentyment za malowanie, wydawałoby się że lata w moich okolicach często, a jednak zbyt daleko na słuszną fotkę. Zdarza się jednak że i bliżej podleci ale wtedy zapewne pogoda nie jest zbyt optymistyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie jeśli chodzi o ich B767. Niby lata w okolicy, ale mimo wszystko za daleko żeby zrobić mu rozsądne zdjęcie. Jak podleci bliżej to albo nie mam czasu albo są chmury. Mam nadzieję, że kiedyś się go doczekam, a na razie muszę zadowolić się maleństwami, które również cieszą:) Wspaniałe malowanie. Pozdrawiam.

      Usuń