Poniedziałek - Wtorek, 11-12 lipca 2016 r.

Cześć! Weekend pod względem spottingu nad Lublinem bardzo niemrawy. Niby coś popstrykałem, ale ruch na pewno na kolana mnie nie rzucił. W niedzielę przez cały wieczór liczyłem, że uda się po raz kolejny złapać samolot przecinający tarczę księżyca. Niestety, pomimo ogromnej koncentracji i czujności gajowego za nic nie chciały się do niego zbliżyć:). Jeden w prawo, drugi w lewo, jeszcze inny odrobinę za wysoko, ale żaden nie był wystarczająco blisko celu. Czasami bywa i tak. Poniedziałek zaczął się bardzo kolorowo. Podczas porannego spaceru z psem zaskoczył mnie przepiękną iryzacją B744 Asiana Cargo. Zauważyłem go dopiero jak zaczął świecić i w pośpiechu tak bardzo skupiłem się na smudze, że...zapomniałem o samolocie, a ten uciekł mi z kadru:). Także tym razem będzie zdjęcie samolotu bez samolotu (w sumie nie do końca bez, bo statecznik widać), ale za to bardzo efektowną iryzacją. Taka sytuacja. Później wpadł jeszcze B744 AirBridgeCargo i na tym koniec. Od 9:00 na niebie było już tylko gorzej - błękit stawał się coraz bardziej mleczny, a po 18:00 przyszły chmury burzowe, które rozwiały wszelkie wątpliwości dotyczące dalszego focenia. Ogólnie jednak dzień oceniam jak najbardziej pozytywnie. Dodatkowo zaległy B772 AUA i A332 AFL. 
4.7.2016 r.
Austrian Airlines | B772 | OE-LPC | AUA51 | VIE-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 19:03
3.7.2016 r.
Aerofłot | A332 | VQ-BBE | AFL2515 | BCN-SVO | MEBAN-BIGLU | Godz: 19:57
11.7.2016 r.
AirBridgeCargo Airlines | B744 | VQ-BUU | ABW106 | MXP-SVO | BABKO-BIGLU | Godz: 8:45
11.7.2016 r.
Asiana Cargo | B744 | HL7417 | AAR798 | MXP-ICN | BABKO-BIGLU | Godz: 7:19


2 komentarze:

  1. An 124 leciał dziś koło 18 z Kijowa do Toulouse.
    Niestety ominął jak tylko mógł granice Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie:). Co prawda od czasu do czasu latają nad nami do Tuluzy, ale dzisiaj było nad Polską w tym czasie tyle burz, że wybrali zapewne bezpieczniejszą drogę.

    OdpowiedzUsuń