Czwartek, 7 lipca 2016 r.

Cześć! Kiedy wczoraj patrzyłem na prognozy pogody, a dzisiaj rano przywitał mnie deszcz to byłem pewny, że czwartek okaże się dniem bez samolotów. Co prawda przez większość dnia na niebie dominowały chmury, ale od czasu do czasu mogliśmy liczyć na drobne przejaśnienia. Na moje szczęście błękit pojawił się w najbardziej odpowiednim momencie i dzięki temu mogłem złapać B748 Nippon Cargo Airlines. Druga fotka to zaległy B772 Austrian Airlines. Powoli zlatują się do Warszawy samoloty z uczestnikami rozpoczynającego się jutro Szczytu NATO. Przed godziną 21:00 wylądował E-4B (75-0125z sekretarzem obrony USA na pokładzie, a Air Force One z prezydentem Barackiem Obamą spodziewany jest na EPWA dzisiaj w nocy. Warto w najbliższych dniach częściej zerkać w niebo, ponieważ nad Polską kilka perełek z pewnością się pojawi. O ciekawszych maszynach postaram się informować na pasku NEWS po lewej stronie bloga.  
24.6.2016 r.
Austrian Airlines | B772 | OE-LPE | AUA51 | VIE-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 19:24
7.7.2016 r.
Nippon Cargo Airlines | B748 | JA11KZ | NCA49 | MXP-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 13:40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz