Niedziela, 12 czerwca 2016 r. - "Magiczny wieczór"

Cześć! Kiedy wyszedłem z domu zadowolony po zwycięstwie naszej reprezentacji nad Irlandią Północną nie myślałem, że ten niedzielny wieczór okaże się szczęśliwy podwójnie. Kiedy zauważyłem, że do Lublina zbliża się A332 AFL, a księżyc jest położony niemal idealnie na torze jego lotu liczyłem, że przy odrobinie szczęścia go przetnie, a mi uda się to udokumentować. Udało się, a efekt możecie podziwiać poniżej:). W takich momentach uświadamiam sobie jak piękną pasję mam przyjemność pielęgnować każdego dnia. Zdjęcie dedykuję mojej cudownej Ewuni bez, której nie byłoby ani bloga, ani Scorpio86. Byłby Kamil, który owszem zerka od czasu do czasu na samoloty, ale nic z tym za bardzo nie robi. Dzięki Tobie Skarbie poszedłem dalej, rozwinąłem to hobby i dzięki temu mogę przeżywać tak cudowne chwile jak dzisiaj. Pokazałaś mi niebo i pokazujesz mi je dalej każdego dnia - Dziękuję! Dla takich chwil zdecydowanie warto zajmować się planespottingiem!
12.6.2016 r.
Aerofłot | A332 | VQ-BBG | AFL2515 | BCN-SVO | MEBAN-BIGLU | Godz: 19:56

Moje poprzednie tego typu zdjęcia:
6.5.2014 r.
Pakistan International Airlines | B77W | AP-BID | PIA757 | LHE-LHR | USTIL-ARSAP | Godz: 15:44
4.6.2014 r.
Aeroflot | A321 | VP-BUM | BCN-SVO | AFL2515 | BABKO-BIGLU | Godz: 19:20


3 komentarze:

  1. Dziękuję za dedykację, przepiękne zdjęcie, Cudowny jesteś :* Ewunia

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :) Fantastyczne :)
    Pakistańczyka na fr25 widziałam, ale niestety, nie nade mną leciał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach kiedy na Ukrainie było spokojnie Pakistan był stałym gościem u mnie (pojawiał się nawet kilka razy dziennie na L980 i to na różnych typach).

      Usuń