Niedziela, 29 maja 2016 r.

Cześć! Sobotni spotting postanowiłem zacząć bardzo wcześnie. Ustawiłem budzik na 5:00, a już pół godziny później miałem na matrycy pierwszą zdobycz - B744 Cargolux Italia. Muszę przyznać, że w pierwszych promieniach słońca prezentował się przepięknie (szczególnie jego długa smuga). Kiedyś o poranku ruch nad Lublinem był naprawdę bardzo duży. Obecnie już tak kolorowo nie jest, ale od czasu do czasu pojawia się nad nami jakiś szeroki kadłub, więc mimo wszystko warto wstać nieco wcześniej i sprawdzić radar. Poranny spotting ma bardzo fajny klimat - cisza, spokój, można się wyciszyć i bardzo miło rozpocząć dzień. Ostatnio od 3:00 pilnowałem B744 China Airlines lecącego do Wiednia. Całkiem nieźle mi szło, ale w momencie kiedy zbliżał się do naszej granicy zasnąłem i obudziłem się dopiero jak minął Polskę. Na moje szczęście nie poleciał nad Lublinem, bo tytuł spotterskiego nieudacznika tygodnia miałbym zapewniony:). 
28.5.2016 r.

Cargolux Italia | B744 | LX-YCV | ICV875 | MXP-OVB | BABKO-BIGLU | Godz: 5:33

Tak jak się obawiałem rosyjska delegacja wróciła do Moskwy w nocy z soboty na niedzielę. 
29.5.2016 r.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz