Sobota, 19 grudnia 2015 r.

Cześć! W czwartek po godzinie 15:00 nad Lublinem pojawił się B788 China Southern Airlines. Linia ostatnio uruchomiła połączenie do Rzymu (FCO), więc wszystko wskazuje na to, że będziemy mieli okazje oglądać go na BABKO-BIGLU (przynajmniej od czasu do czasu). Jest to naprawdę dobra wiadomość przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze mamy u nas ostatnio deficyt Dreamlinerów (pojawia się jedynie Norwegian i LOT) , a po drugie malowanie China Southern na B788 jest naprawdę bardzo ciekawe. Wygląda ładnie zarówno w zenicie jak i z profilu, co nie jest wcale normą u wszystkich przewoźników. W złapaniu tego lotu przeszkodziły chmury, ale myślę, że jeszcze będzie nie jedna okazja żeby to zrobić. Dzisiaj zaległy B77W Turkish Airlines z 5 grudnia.
5.12.2015 r.
Turkish Airlines | B77W | TC-LJA | THY6 | ORD-IST | LUSID-ROLKA | Godz: 13:04

W sobotę niebo na moment się przejaśniło. Dzięki temu mogłem złapać A321 Turkish Airlines.
19.12.2015 r.
Turkish Airlines | A321 | TC-JSR | THY6HJ | CPH-IST | LUSID-ROLKA | Godz: 13:43

Wspomniany "moment" błękitnego nieba trwał niestety zbyt krótko, by uwiecznić przelot Ił-a 76 Turkmenistan Airlines. Po cichu miałem nadzieję, że może się wyrobi, ale ostatecznie chmury zwyciężyły. Początkowo się zdenerwowałem (mówiąc bardzo delikatnie:)), ale ostatecznie mi przeszło  jak zobaczyłem ten piękny widok:). Uwielbiam zachody słońca.  
19.12.2015 r.

17.12.2015 r.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz