Piątek, 25 grudnia 2015 r.

Cześć! Słoneczna Wigilia dawała nadzieję, że w te święta pogoda pozwoli oderwać się od stołów i zapolować na samoloty. Niestety, zarówno pierwszy jak i drugi dzień upłynął pod znakiem chmur (z drobnymi prześwitami, ale nie pozwalającymi cokolwiek złapać). Tym samym pozostaje się skupić na maszynach z 24 grudnia. Na początek B748 AirBridgeCargo (pojmanyny na wyjeździe). Mam do tego samolotu ogromny sentyment. Jak tylko zaczynałem moją przygodę ze spottingiem (jeszcze nie fotografowałem, a jedynie obserwowałem) to pewnego dnia (tuż przed zachodem słońca) właśnie ta maszyna przeleciała nad Lublinem. Widok był naprawdę niesamowity. Przepięknie oświetlona sylwetka, do tego wspaniały dźwięk silników - takich chwil się nie zapomina. W czwartek również prezentował się bardzo ładnie ponieważ miałem go z mojego ulubionego profilu. 
24.12.2015 r.
AirBridgeCargo | B748 | VQ-BVR | ABW423R | SVO-MXP | LETKI-TUSIN | Godz: 10:32 






1 komentarz:

  1. Po takiej recenzji to sam się wybiorę chyba do kina na mały seansik...

    OdpowiedzUsuń