Czwartek - Sobota, 12-14 listopada 2015 r.

Cześć! W ostatnim czasie pogoda zdecydowanie nie sprzyja Spotterom. Chociaż przez kilka zdążyłem się do jej kaprysów przyzwyczaić to w momencie kiedy chmury stają na drodze kolejnego spotkania z An-225  to mimo wszystko trudno jest się nie irytować. Niestety taki jest już urok i jednocześnie największy minus tej pasji. W ostatnich dwóch dniach co prawda nie ma pełnego zachmurzenia, ale i tak nie ma najmniejszych szans na zrobienie zdjęcia w przyzwoitej jakości. W piątek na niebie było tak gęste mleko, że latały niemal same smugi:). Sobota z drobnymi prześwitami błękitu, ale zbyt krótkimi, by zgrać przelot jakiejś maszyny z czystym niebem. Na szczęście mam jeszcze sporo nieobrobionych zdjęć, więc do momentu poprawy pogody mam co robić. Martwić zacznę się dopiero w momencie wyczerpania zapasów:)
26.10.2015 r.
Cathay Pacific Cargo | B744 | B-HUL | CPA68D | BABKO-BIGLU | Godz: 11:35

Nowość w kolekcji - F70. Zazwyczaj lot z Wiednia do Mińska wykonywany jest na F100, ale tym razem Austrian postanowił zrobić podmiankę. Kiedy go łapałem nie miałem przy sobie radaru i już w wizjerze wydawał mi się jakiś grubszy i krótszy niż zwykle:). Bardzo miła niespodzianka.
27.10.2015 r.
Austrian Airlines | F70 | OE-LFR| AUA687| VIE-MSQ | BABKO-BIGLU | Godz: 10:49

Fokkerami 70 i 100 pocieszymy się tylko do końca 2016 roku, później zostaną zastąpione przez E195. Austrian postanowił odmłodzić swoją flotę i chociaż początkowo planowano zastąpić Fokkery (posiada ich 21) nowymi bombardierami CSeries to ostatecznie wybór padł właśnie na E-Jety. Będzie ich bardzo szkoda, bo jakby nie patrzeć przez kilka lat zdążyłem się przyzwyczaić do ich charakterystycznej sylwetki i niebieskiego brzuszka. Plusem tej wymiany jest bez wątpienia to, że nareszcie będzie okazja zobaczyć nowe (biało-czerwone) malowanie austriackiego przewoźnika. 27 października wpadł F70, a dzień później F100.
28.10.2015 r.
Austrian Airlines | F100 | OE-LVC| AUA687| VIE-MSQ | BABKO-BIGLU | Godz: 11:13



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz