Środa - Piątek, 28-30 października 2015 r.

Cześć! Wystarczyło, że ostatnio ponarzekałem trochę na pogodę i nagle zaświeciło dla nas przepiękne słoneczko:). Niebo błękitne, kontrast jaki uwielbiam, a do tego całkiem przyzwoity ruch z mega gwiazdą dzisiejszego dnia czyli A343 Turkish Airlines. Kto by pomyślał, że tak bardzo będziemy spragnieni A340 nad naszym miastem. Kiedyś mieliśmy ich naprawdę bardzo wiele - Etihad. Thai Airways, a kilka lat temu nawet Emirates. Teraz został nam jedynie Klaret, Lufthansa i właśnie Turkish od czas do czasu. Przelot tego samolotu zawsze robi na mnie ogromne wrażenie. Niesamowita sylwetka, a do tego wspaniała, bardzo charakterystyczna smuga, która sprawia, że już z daleka można poznać jaki typ maszyny się do nas zbliża. To zdecydowanie musi się podobać. Ostatnio Lufa pojawiła się w wersji 600, a dzisiaj Turek na 300. Ogromne podziękowania należą się mojej Ewuni, która w porę mnie ostrzegła, że się do nas zbliża. Inaczej pozostałoby mi jedynie prześledzenie przebiegu tego lotu na radarze (co byłoby bardzo mało satysfakcjonujące:)).
27.10.2015 r.
Turkish Airlines | A343 | TC-JDN | THY82M | BOS-IST| LUSID-ROLKA | Godz: 12:09

A320 SAS na M860. Bardzo dawno ta linia nie gościła na blogu.
27.10.2015 r.
SAS | A320 | OY-KAS | SAS1781 | CPH-OTP | KOOB-ROLKA | Godz: 10:16

W czwartek nad Lublinem pojawił się Ił-76 Ruby Star. Do samego końca miałem duże wątpliwości czy uda się udokumentować ten przelot, ponieważ słońce już zachodziło (ale ten dzień krótki), a na niebie było mnóstwo chmur. Na moje szczęście wystarczyło zarówno światła jak i miejsca, żeby go zmieścić między chmurami ( to już chyba tradycja, że jak leci 76 to muszą być dodatkowe emocje:)).
29.10.2015 r.

W promieniach zachodzącego słońca prezentował się naprawdę ślicznie.

Ruby Star | Ił-76 | EW-355TH | TXC9749 | FNI-MSQ | BABKO-BIGLU | Godz: 15:23

Ostatnio "Łysy" prezentuje się na niebie tak efektownie, że bardzo trudno przejść obok niego obojętnie. W porównaniu z poniedziałkiem ten wtorkowy nie był zasłonięty cienką warstwą chmur, więc wyglądał zarówno "na żywo" jak i na zdjęciach jeszcze piękniej. 

27.10.2015 r.
Moon




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz