Piątek, 25 września 2015 r. - Cathay Pacific (The Spirit of Hong Kong)

Cześć! Chociaż zazwyczaj tego nie robię to dzisiaj postanowiłem zacząć dzień od sprawdzenia co tam ciekawego znajduje się na radarze. Od razu moją uwagę zwrócił CPA233, który kierował się w stronę naszej granicy. Dodatkowo leciał w kapitalnym malowaniu "Spirit of Hong Kong" co zdecydowanie bardziej mnie pobudziło niż poranna kawa:). Co prawda od czasu do czasu ta maszyna pojawia się nad Polską, ale zazwyczaj wybierała LETKI co siłą rzeczy pozbawiało mnie szans, żeby ten przelot udokumentować. Tym większe było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłem, że tym razem wlatuje w TOSPO i będzie blisko Lublina. Jak się kilka minut później okazało nie był to koniec zaskoczeń, ponieważ w momencie kiedy go łapałem na czerwono zaczął migać wskaźnik baterii w aparacie, co na pewno nie oznaczało nic dobrego:). Na szczęście ostatecznie udało się go złapać, a dosłownie kilka minut po jego przelocie niebo przykryły chmury. 
24.9.2015 r.
Drugie ujęcie, jeszcze na dolocie.
Cathay Pacific (The Spirit of Hong Kong Livery)| B77W | B-KPB | CPA233 | HKG-MXP | TOSPO-BABKO| Godz: 8:17
24.9.2015 r.

Tak to malowanie powstawało:


A tak wyglądał efekt końcowy podczas prezentacji:





1 komentarz: