Środa, 19 marca, 2014 r. | Urodziny:)

Słów kilka...

Dzisiaj mija dokładnie rok od założenia bloga. Każdy dzień jego prowadzenia daje mi niesamowitą radość i satysfakcję, a wasze odwiedziny, dobre słowa, a także prywatne wiadomości cieszą i motywują do dalszego rozwoju. Lotnictwo jest wspaniałą pasją, a RNAV spotting szczególnie. Nie wyobrażam sobie teraz ani jednego dnia żebym nie spojrzał w niebo. Dzięki temu hobby poznałem mnóstwo fantastycznych osób, zarówno na lotnictwo.net.pl, rnavspotters.pl jak i osobiście podczas przypadkowych spotkań. Bardzo miło jest gdy ludzie w różnym wieku podchodzą i pytają co fotografuje. Nie spodziewałem się, że odbiór tego co robię będzie tak pozytywny. Dziękuję za wszystko! Szczególnie pragnę podziękować Osobie dzięki, której tak naprawdę w pełni zaangażowałem się w to hobby - mojej drugiej ( lepszej) połowie. Dziękuję Ewuniu, że razem możemy cieszyć się tą pasją! Z mojej strony obiecuję, że dołożę wszelkich starań żeby na blogu było jeszcze ciekawiej, piękniej i lepiej pod każdym względem. Błękitu! 
Kamil ( Scorpio86) 

Kolejne zaległości. Tym razem parka  z Austrian Airlines - B772 i F100. 
13.3.2014 r.
Austrian Airlines | B772 | OE-LPA | RP1997 |  AUA51 | VIE-NRT | BABKO-BIGLU | Godz: 14:05

Austrian Airlines | F100 | OE-LVJ | RP1991 | AUA687 | VIE-MSQ | MEBAN-BIGLU | Godz: 10:58


1 komentarz:

  1. Dziękuję Kochanie za miłe słowa:* Ciesze się, że mogłam choć w małym stopniu przyczynić się do rozkwitu tej pasji u Ciebie Skarbie;*Uwielbiam z Tobą spottować:) Śliczny blog i równie śliczne zdjęcia:* Błękitu;) Ewunia

    OdpowiedzUsuń