Wtorek, 25 lutego, 2014 r.

Cześć!  Co tu dużo pisać? Jeżeli wczoraj określiłem pogodę jako irytującą tak dzisiaj znalazłbym znacznie bardziej dosadne określenia. Wiatr, mnóstwo chmur, a na koniec pełne zachmurzenie. Od samego rana wybitnie nie szło. Była okazja złapać B744 United, który jest nad Polską bardzo rzadkim gościem. Co prawda wleciał mocno odchylony, ale wystarczająco blisko żeby oddać dokumentacyjny "strzał". Niestety przykryły go chmury i ze zdjęcia nic nie wyszło. Później sytuacja wyglądała podobnie, ale i tak "najlepsze" dopiero było przede mną. Kiedy pogoda nie sprzyja, co pojawia się na radarze? Oczywiście An-124!  Kiedy wleciał w BABKO miałem jeszcze nadzieję, że chociaż go zobaczę, niestety kiedy pojawił nad Lublinem było już pełne zachmurzenie i jedynie mogłem przez chwile posłuchać charakterystycznego dźwięku jaki z siebie wydaje. Jakbym złapał tyle samo samolotów  ile razy dzisiaj powiedziałem popularne  w naszym kraju słowo na "k" to pewnie do sierpnia miałbym co obrabiać, a tak pozostaje mi wstawić zaległe ujęcie A332 Emirates oraz nielubianego przeze mnie B752 Turkmenistan Airlines. 
21.2.2014 r.
Emirates | A332 | A6-EAH | RP2001 | UAE179 | DXB-WAW | ROLKA-WAW | Godz: 9:59

Turkmenistan Airlines | B752 | EZ-A014 | RP2001 |TUA425 | ASB-BHX | USTIL-SUI | Godz: 10:13

1 komentarz: