TOP 10 (statyka, pokazy)

Kolejne zestawienie dziesięciu ulubionych zdjęć. Po fotkach RNAV, tym razem pora na zdjęcia statyczne oraz te wykonane podczas Air Show, w Radawcu, Dęblinie, a także Porcie Lotniczym Lublin. Na początek  zdjęcie wyjątkowe z dwóch powodów. 
Ze względu na klimat Air show oraz Iła76:).


Spełnienie spotterskiego marzenia. Na Air Show miałem możliwość zobaczyć na żywo mój ulubiony samolot, którym jest jak wiadomo Ił76. Tego dnia  mogłem do woli cieszyć się jego widokiem, dotknąć, a nawet być w środku. 


Zawsze chciałem mieć taki kadr w swojej kolekcji. Podczas wizyty w Aeroklubie w Radawcu udało się to zrealizować. 


Jak40 - kolejny ulubieniec. Fotka zrobiona w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie. Szkoda, że jest ich już coraz mniej na niebie. 


Za klimat i ujęcie. 


 Za powiew historii lotnictwa i ujęcie.



Jedno z wielu zdjęć wykonanych w Porcie Lotniczym Lublin. Szczególne ze względu na to, że pilot chociaż podchodził do lądowania z drugiej strony podjechał wyjątkowo blisko mnie:). 


Za piękny pokaz i niesamowite wspomnienia.


Za wielkie zaskoczenie. Jeden z najlepszych występów na Air Show. W życiu nie spodziewałem się, ze samolotem tego typu można wykonywać takie akrobacje.


Za całokształt pokazu. Niesamowici pod każdym względem. Jeden z najbardziej pomysłowych i widowiskowych pokazów na Air Show.


Wszystkiego najlepszego w Nowym 2014 roku! Dużo zdrowia, radości, szczęścia. Niech Wam zawsze świeci słoneczko, a na niebie nie brakuje pięknych samolotów. 










1 komentarz: